La configuració del Ple municipal de Godella patirà demà una important remodelació amb la renúncia de l’edil popular José Segura i l’abandó i posterior pas de dos regidors del grup municipal de *Compromís, Miguel Gago i Neus Marco, al grup dels no adscrits.

En el mateix Ple també figura la renúncia de l’edil del PP José Segura, ex-regidor d’Hisenda entre 1995 i 1999 en el govern de María José Serra. La renúncia de Segura ve fonamentada per problemes personals que han impedit al regidor exercir amb normalitat les seues funcions com edil de Godella durant l’últim any.

La plaça d’edil de Serra serà ocupada per Pablo Bosch. En principi la seua baixa havia de ser ocupada pel següent en la llista electoral, Fernando Català, però tant Català com María Esther Montalar, següent en la llista, haurien renunciat a aqueixa possibilitat cedint el lloc a Bosch que prendrà possessió del seu càrrec en un pròxim Ple municipal.

La següent modificació municipal afecta al grup municipal de Compromís per Godella format per dos edils d’EU, Miguel Gago, regidor de Festes i Cultura, i Neus Marco, edil responsable de l’àrea d’Hisenda i Comunicació, i l’edil del BLOC, Ginés Ruiz.

Les lluites internes d’EU, que van provocar diferències importants entre Miguel Gago i el nou secretari general local que es van acréixer després de la publicació en el BIM d’una carta del nou secretari general d’EU alertant sobre una possible moció de censura a Godella, han acabat per provocar finalment l’eixida de Gago i Neus Marco del grup municipal i la seua passada al grup dels no adscrits.

Després d’aquesta eixida Ruiz quedarà com l’únic regidor de Compromís; EU quedarà sense representació municipal, i Gago i Marco passaran a formar part del grup dels no adscrits. Aquest canvi d’adscripció no suposarà cap modificació de l’actual equip de govern que passarà a estar format pels 6 edils del PSPV, l’únic edil de Compromís i els 2 edils del grup dels no adscrits.