L’Associació per la Música de cambra de Godella serà l’encarregada d’acomiadar 2012 amb un concert de finalització d’any especial en el qual intervindran l’ensemble Moonwinds, juntament amb artistes de talla internacional com Goga Chimkevski, Mirabai Rosenfeld, Pilar Marín, Rafal Jezierski, Juan Carlos Garvayo i el propi Joan Enric Lluna, clarinetista i director del festival. “En l’època de crisi que vivim, hem reprès el projecte d’un dels genis de la música del segle XX, Arnold Schönberg –comenten des de l’organització-; aquest compositor va crear una societat de concerts en la qual, per a poder escoltar tant obres clàssiques com a noves, per raons econòmiques, realitzava una versió transcrita per a grup de cambra”. L’admiració de Schöenberg cap a Strauss guiarà el concert amb obres com el Pizzicatto polka o el Vals de l’emperador que se sumaran a altres de semblants característiques com la Tarantella, el Vals-capriccio, Secret People, l’Obertura sobre temes hebreus i el Saló de Buenos Aires.
El concert tindrà lloc el dia 28 de desembre, a les 20 hores, en el Centre d’Art Vil·la Eugenia.