L’Assemblea de Ciutadanes i Ciutadans de Godella convoca una manifestació i concentracions contra l’execució de la sentència del Parc de la Devesa

Després de l’aprovació en el ple ordinari celebrat ahir dijous del Pla Econòmic i Financer proposat per a executar la sentència del Parc de la Devesa i que s’ha traslladat ja al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, l’Assemblea de Ciutadanes i Ciutadans de Godella ha convocat una sèrie de protestes per un acte que consideren «injust i que hipoteca el nostre Ajuntament i ens lleva serveis».

Dissabte que ve 8 de febrer, a les 12 hores, tindrà lloc una manifestació que començarà en la Plaça de l’Ermita i finalitzarà en la Plaça Santa Magdalena Sofia, davant del col·legi del Sagrat Cor. A més, el col·lectiu, ha convocat concentracions diàries en la mateixa plaça, per als dies 10, 11, 12 i 14 de febrer. Aquestes concentracions se celebraran a les 16 hores.

Arxivat en: General, Godella, Moviments Socials, Urbanisme i Medi Ambient