Un any més, els centres educatius Sant Bartomeu i Gençana i, més concretament, l’alumnat corresponent van exercir d’amfitrions dels seus homòlegs dels col·legis de Noisy-le-Roi i Bailly. Dins de la campanya anual d’agermanament, la passada setmana, vora mig centenar d’alumnes van visitar Godella i van conèixer la localitat i els espais més emblemàtics de la ciutat de València. Set dies en els quals els joves francesos van viure en els domicilis de les seues companyes i dels seus companys i van compartir el seu dia a dia. La regidora d’Educació i Personal, Eva Sanchis –alcaldessa en funcions–, els va donar la benvinguda en l’acte de recepció que es va celebrar, com ja és habitual, al Casal Jove alMatadero, i els va convidar a aprofitar una experiència única, tant pel seu caire formatiu com personal. Sanchis va estar acompanyada pel regidor d’Agermanament i Esports, Francesc Aràndiga; membres del Comitè amb la presidenta, Rosa Estellés, i el tresorer, Genís Ruiz, al capdavant, i pels professors i directors dels centres. L’acte va concloure amb una degustació d’alguns dels productes típics de la zona com les coques de samfaina que els joves francesos van apreciar amb entusiasme.

La setmana vinent els intercanvis tornaran a unir Noisy-le-Roi i Bailly amb Godella en el torneig de bàsquet cadet que organitzarà el Club de Bàsquet l’Horta Godella els dies 18 i 19 d’abril.