GRÀCIES AL VOSTRE RECOLÇAMENT LA PRIMAVERA HA ARRIBAT A EUROPA

10390202_804349379594969_4549034833945799625_nAmics i amigues estem fent història i per primera vegada tindrem un eurodiputat a Estrasburg que defensarà els interessos dels valencians i valencianes. Jordi Sebastià (alcalde de Burjassot) treballarà a Europa per a rescatar persones, per acabar amb l’austericidi i deixar ben clar que primer està el benestar de la gent sempre abans que els bancs, i per fer unes institucions europees més democràtiques. Ell farà visible el País Valencià a Europa. Perquè volem una Europa dels Pobles que promoga la seua diversitat cultural, lingüística i nacional,i que siga una Europa forta en la defensa dels Drets Humans i del Medi Ambient per tot arreu del món.

A Godella el PP va obtenir a les eleccions europees de 2009, 2.816 vots (50’7%), mentre que a estes europees de 2014 n’ha obtés 1.480 vots (28%), es a dir ha perdut la meitat de votants.

Si comparem este resultat amb el que es va produir a les Generals de 2011, – per ser estes les eleccions d’àmbit estatal més pròximes-, on el Partit Popular va obtenir la quantitat de 3.834 vots (51%), la conclusió es clara: El Partit Popular perd a Godella el suport d’un 32% dels vots.
Per la seua banda, el PSOE va obtenir a Godella les passades eleccions europees de 2009 la quantitat de 2.014 vots, mentre que ara ha obtes 826 vots. Donat que a les eleccions generals de 2011 va traure 1.811 vots la caiguda de vots també es molt considerable en només 3 anys donat que ha baixat del 36,2% del vots al 2009, al 24’1% al 2011 per a situar-se en un 15’6% en estes eleccions.

graciesMentrestant Compromís aconseguim el millor resultat que hem tingut mai amb un 12’7% per cent dels (673 vots), hem superat el percentatge de les darreres eleccions generals 7’8%, autonòmiques 12’4%, locals 12’4% i com no europees 1’4%. Hem consolidat una base ferma de vot, tot i que les eleccions europees i les generals no son aquelles en les quals obtenim un millor resultat. Només 3 punts ens separen del PSOE que ha obtés un 15’6 dels vots i ens trobem en una bona situació per afrontar les properes eleccions locals i autonòmiques de 2015.

Altres partits entren en força en Godella com PODEMOS amb un 8’52% vots, UPYD amb un 8’17% i Ciudadanos amb un 5’23%

Els resultats ens demostren que el bipartidisme s’ha trencat i que projectes com COMPROMIS ens hem consolidat perquè representem una nova forma de fer política, una política de baix cap a dalt centrada en les persones i els seus problemes.

Gràcies a tots i totes pel vostre recolzament.

+info