Avui, 10 d’octubre de 2014, ha començat a comptar el termini de 30 dies establit per la Regidoria de Participació Ciutadana –i aprovat pel Ple el passat 25 de setembre– per a presentar les sol·licituds per a les subvencions de 2014 destinades a activitats o programes d’interès social general, dirigides al foment de la participació ciutadana i de l’associacionisme en benefici de Godella. El text íntegre de les bases es va publicar en el Butlletí Oficial de la Província de València n. 146, de data 21 de juny de 2013. Com que no se’n va fer cap al·legació en contra, van quedar aprovades definitivament, tal com s’estableix en les bases mateixes, en l’esperit de les quals està el fet de prioritzar els programes i les activitats en l’àmbit de la participació i de les relacions ciutadanes. També es tindrà en compte la promoció de la participació en fòrums oberts, en activitats com el dia sense cotxe, la setmana de la mobilitat, el dia de la pau, del medi ambient, de la dona i de la Constitució, entre altres, així com totes aquelles accions que emprenguen els col·lectius per a promocionar els pressupostos participatius i la corresponent implicació en fires, campanyes de col·laboració, etc.

Els criteris de valoració tenen en compte la domiciliació a Godella, els projectes, els programes i les activitats que desenvolupa l’entitat sol·licitant, la repercussió pública corresponent, la viabilitat, el material de difusió i l’idioma.