Com ja sabràs pels mitjans de comunicació, Coalició Compromís hem aprovat la celebració d’unes primàries per a triar les persones que es presentaran a les properes eleccions municipals i autonòmiques de maig del 2015. A diferència d’altres partits, este procés afecta tant l’encapçalament de la llista com la resta deD’acord la candidatura i està obert a les persones majors de 16 anys.

Si no eres militant o simpatitzant adherit a Coalició Compromís, inscriu-te abans del 21 de gener en: https://compromis.net/primaries/?ref=menu i podràs votar la candidatura a la presidència de la Generalitat i la de l’encapçalament de la llista per València (Mònica Oltra i Enric Morera) i la resta de llocs de la llista per la circumscripció de València. Pots conéixer les candidatures a la web: https://compromis.net/primaries/candidatures .

Podràs votar per internet els dies 28, 29 i 30 de gener o presencialment el dia 31 de gener en la urna que estarà en el Centre Cultural Xicranda, entre les 12h i 14h i les 17h i les 20h de la vesprada.

A Godella, com a municipi menor de 20000 hab., el col·lectiu de Compromís hem decidit unànimement fer una llista de forma oberta i consensuada, encapçalada per l’alcaldessa Eva Sanchis i que represente les diverses sensibilitats de la coalició i els sectors i barris.

Votar és una forma de participació, encara que no la única. Moltes voltes ens queixem que la política és aliena als ciutadans. Tindre la possibilitat de triar a les persones que formaran una candidatura i ens representaran, suposa avançar en radicalitat democràtica.

No deixes passar l’oportunitat i inscriu-te, és el primer pas per al canvi polític al País Valencià.