El Taller d’Història Local de Godella (THLG) ha informat de l’engegada de la nova web (tallerhistoriagodella.org) i dels nous canals de xarxes socials que ha obert per a «poder donar-nos a conèixer a més gent i compartir, entre tots els qui ho desitgen, aquelles qüestions en què el Taller estiga treballant així com rebre les aportacions que consideren oportunes», ha assenyalat el president de l’entitat, Josep Vicent López.

El nou portal del THLG respon als estàndards d’accessibilitat W3C, cosa que permet, entre altres, que persones amb capacitats disminuïdes, per exemple cegues, puguen accedir a la informació a partir d’eines especials que es desenvolupen assumint com a base els estàndards W3C. «Però el web que ens ha acompanyat durant els últims onze anys l’hem volgut conservar perquè no seria coherent que els qui demanem i tractem de conservar documents, fotografies, etc. del nostre passat i de les nostres gents, oblidàrem i destruïrem la primera finestra que obrírem al món virtual en 2014», ha apuntat López.

Els dos primers canals socials que ha compartit l’entitat són el Facebook, que en el dia de l’obertura al públic en general ja disposava de 100 seguidors, i el Twitter, i està completant la configuració i la incorporació de documents de Google+ i Youtube.

tdh04