L’últim ple municipal de 2015 va servir perquè la nova regidora de Canviem Entre Tots (CET), Irene Ferré, prenguera possessió del seu càrrec i prometera lleialtat a la Corona «per imperatiu legal».
24/12/2015

També es va aprovar la constitució del Consell Assessor de Cultura i el seu reglament amb els vots a favor de tots els grups municipals excepte el Partit Popular que votà en contra.

La unanimitat es va donar en el punt en què es va discutir l’aprovació del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Godella i l’Ajuntament de Rocafort per a la permuta de sòl per a accedir al col·legi Cambridge. Més dividida va estar la posició dels partits davant la declaració del Consell Sectorial d’Urbanisme i Medi ambient (CUMA) sobre l’Actuació Territorial Estratègica Port Mediterrani que va ser ratificada amb els vots de l’equip de govern (Compromís, PSPV-PSOE, CET i EU) a pesar que PP i Ciutadans van votar en contra.

Finalment, l’oposició del Partit Popular a la designació dels nous membres del Consell Sectorial d’Urbanisme i Medi Ambient (CUMA), no va impedir que la resta de partits del consistori li donaren llum verda i fóra aprovat.

font: www.godella.es