Aquesta partida, que es distribueix entre les organitzacions sense ànim de lucre amb alguna vinculació a Godella, està dotada amb 35.000 euros. D’ells, 6.500 es van dedicar a l’obra que va executar Madagascar FAMI. Els beneficiaris directes del projecte seran tots els xiquets amb discapacitat física. «Podran tenir accés als serveis de reeducació del centre, que disposa de dos fisioterapeutes. Els beneficiaris menjaran al centre el dinar. L’equip de l’escola estarà compost per una directora i alhora mestra. Tres mestres i voluntariat per a eixides d’oci. Moltes gràcies de nou a l’Ajuntament de Godella», han assenyalat des del col·lectiu.

No és la primera vegada que Godella col·labora amb aquesta associació arrelada al col·legi Domus. En 2014, 4.500 euros van ser destinats a finançar l’operació i la rehabilitació de xiquets amb raquitisme de Madagascar.

Un altre dels projectes que també s’han pogut desenvolupar amb els fons de Solidaritat Internacional de l’Ajuntament de Godella ha sigut el de la incorporació d’un autoclau (una màquina per a esterilitzar per vapor) a l’instrumental mèdic de la Fundació NED (Neurocirurgia, Educació i Desenvolupament). Aquesta organització dóna suport formatiu i d’infraestructures mèdiques a set països d’Àfrica de l’Est, on l’absència de neurocirurgians és un hàndicap per al tractament de malalties que pateix la població autòctona, entre les quals destaca la hidrocefàlia.