La vicesecretaria general de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, Eva Sanchis, es reuneix amb Francisco Álvarez, director general d’Economia emprenedurisme i cooperativisme.

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies i la  Direcció General de Economia emprendurisme i cooperativisme s’han reunit dins de la ronda de contactes que la FVMP manté amb les diferents administracions públiques. Aquesta ronda de contactes té com a objectiu impulsar el municipalisme i vincular els ajuntaments valencians amb la resta de l’administració pública. A la reunió han assistit per part de la FVMP, Eva Sanchis, vicesecretaria general i per part de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i treball el director general d’Economia emprendurisme i cooperativisme, Francisco Álvarez.

A la reunió, valorada molt positivament per ambdues parts, s’ha valorat el fet de generar un model econòmic de dalt cap a baix, des de l’economia local com a base. Per això, tant des de la FVMP com des d’Economia, es troba bàsic el fet de potenciar, per part de les administracions públiques, el emprendurisme local així com el paper que juguen els ADL’s, com a agents bàsics d’orientació de les necessitats econòmiques dels emprenedors dels municipis.