CartelA3.indd

El Mercat de Venda Directa serà el primer dels escenaris que acolliran alguna de les múltiples i variades activitats d’aquesta Setmana de la Dona. Serà el dissabte 5, a partir de les 12 h, amb la performance Les dones hi participen. Aqueix mateix dia, a les 22 h, la Companyia de Dansa i Teatre Fil d’Arena presentarà el seu espectacle Cafè Sol, cabaret de dones al Casal Jove AlMatadero.

El dilluns 7, l’Associació Qualitat de Vida oferirà el seu habitual playback a les 18 hores, al saló d’actes de Villa Teresita. A continuació, a les 20 hores, Ràdio Godella emetrà el programa especial Dones de la World Music, d’El Vaixell, dirigit per Josep Vicent Domínguez. En el Dia Internacional de la Dona, el 8 de març, la psicòloga Raquel Barletta impartirà un taller d’apoderament a l’aula 5 de Villa Teresita, a les 10 hores, obert a tot el públic i, a la vesprada, una delegació de persones i entitats locals acudirà a la manifestació convocada pel Moviment Feminista de València a la plaça de Sant Agustí.

El dia 9, a les 17 hores, Amparo Grau, advocada de l’associació Tyrius, oferirà una xarrada sobre els drets hereditaris de la dona al saló d’actes de Villa Teresita i, l’endemà, a partir de les 19 hores, el Capitoli serà l’escenari on els actors i les actrius del Grup de Teatre de l’EPA representaran l’obra Recontadas.

Tancaran el programa les exhibicions de tallers d’exercicis terapèutics i de gimnàstica de manteniment que tindran lloc al jardí de Villa Teresita, el divendres, a les 11.30 hores, i l’emissió del programa especial sobre el 8 de Març que oferirà el Bim ràdio 2.0, a través de Ràdio Godella, en la 98.0 i en radiogodella.com.

Totes les activitats són gratuïtes i l’entrada és lliure per a qualsevol persona interessada.