La primera assemblea dels Pressupostos Participatius 2017 tindrà lloc el dimecres 3 de maig a les 19:00 h al saló d’actes de Vila Teresita. Així ho ha anunciat la nova regidora de l’àrea, Tatiana Prades, que a principis d’abril ja es va presentar davant el Consell de Participació Ciutadana.

Des de la regidoria animen a tots els veïns i veïnes de Godella a acudir a aquesta assemblea, on s’aprovaran els Pressupostos Participatius de 2017, de vital importància per distribuir la partida econòmica atenent als diferents suggeriments de la població.

Durant la seua primera intervenció com a nova regidora, Prades ja va anunciar una proposta consistent en un sistema de vot telemàtic, que tant l’àrea de Participació Ciutadana com la de Transparència van presentar per a optar a una subvenció de la Conselleria. Es tractaria d’un import màxim de 5.000€ que ajudaria a millorar els processos de participació ciutadana mitjançant aquest sistema de votació electrònica que s’hi pretén instaurar.

Si el consell ho aprova el proper dia 3, s’haurien d’introduir algunes modificacions a l’autorreglament, però Prades va avançar que, encara que s’ha d’estudiar en profunditat, aquesta proposta va ser acollida en primera instància «de forma prou positiva, ja que ens permetria tindre un vot més universal, més flexible i més representatiu del que ha estat anys anteriors. A més, hi hauria un major termini per llegir i valorar les propostes».

El 3 de maig a les 19:00 h, el poble de Godella te una cita al saló d’actes de Vila Teresita per decidir de primera mà com i en què vol gastar els seus diners.