Ahir es va celebrar al saló d’actes de Vila Teresita l’assemblea temàtica de participació ciutadana, on els veïns i veïnes de Godella van fer propostes per destinar la partida de 40.000€ del pressupost municipal amb que conta aquesta àrea.

La regidora de l’àrea, Tatiana Prades, va dirigir una reunió en la que van coincidir la major part de les propostes, que demanaven una dotació per al material destinat a les festes i actes del poble, com ara cadires, taules, un nou entaulat i llums que podrien fer servir els festers, fallers i membres de les associacions.

La segona de les propostes presentades fou en relació al teatre Capitoli, per al qual alguns veïns i veïnes demanen la reparació del sòl de l’escenari i la incorporació d’un ciclorama, això és, una pantalla per fer projeccions que no siga incompatible amb la presència de gent sobre l’escenari, ja que la que hi ha ara ocupa tota l’estrada.

En tercer lloc, es van demanar recursos per a xiquets i xiquetes de 0 a 3 anys, com ara un parc d’instal·lacions adaptades per a aquesta franja d’edat i la implementació d’una ‘bebéteca’, amb llibres nous, una prestatgeria adaptada a la seua alçada, activitats de contacontes i matalassets per als més menuts.

D’altra banda, una mare d’un dels alumnes del col·legi Cervantes sol·licità la col·locació d’un bolardo a l’entrada del centre escolar, doncs el gual que ja existeix no evita que tots els dies aparque un cotxe envaint el pas de zebra.

Per últim, una veïna va demanar la reparació de la via pública, recalcant especialment el carril bici, que està desgastat i presenta irregularitats en alguns trams del poble.

Totes aquestes propostes es votaran, juntament amb les que es presenten a l’assemblea de barris del proper dimecres 17 -a les 19:30 h en Vila Teresita- i es triaran 8 finalistes per tal que els tècnics municipals redacten un informe amb la seua viabilitat econòmica. Entre les elegides es repartirà eixa partida de 40.000€ de la regidoria de Participació Ciutadana.