Les Regidories de Comunicació i de Modernització de l’Ajuntament de Godella han posat a la disposició de la ciutadania un nou canal de comunicació perquè totes les persones interessades puguen conèixer l’activitat del municipi a l’instant. Es tracta d’una aplicació que ja està disponible per a suports Apple i Android –tant mòbils com tauletes– i incorporarà tant la informació dels esdeveniments organitzats per l’Ajuntament com de les diferents entitats i associacions de la localitat.

L’app, que admet fins a 40 esdeveniments i que permetrà afegir avisos «en ocasions especials», s’afig a altres iniciatives «amb la mateixa filosofia» com el butlletí d’informació setmanal (newsletter), que continuarà oferint el Departament de Comunicació, l’actualització puntual de la pàgina web, el programa de ràdio municipal –Bim ràdio 2.0– i el Butlletí Informatiu Municipal, a més de les xarxes socials Facebook, Tweeter i Youtube.