koynos_cumple2-pq

El Centre d’Educació Especial Koynos compleix 37 anys i ho està celebrant amb diferents actes que se succeiran durant el mes de novembre. S’han programat activitats per a realitzar amb altres centres educatius de la zona, activitats per a famílies i el seu tradicional mercat nadalenc que, enguany, serà itinerant. La inauguració del mercat tindrà lloc el dia 26 de novembre, a les 18.00 hores, al Casal Jove alMatadero, on romandrà oberta al públic fins al dia 28 perquè el veïnat de Godella puga fer les seues compres nadalenques. El dia 29 es traslladarà al Mercat de Venda Directa.

Els actes de celebració de l’aniversari finalitzaran amb l’actuació de Finestra Nou Circ, el dia 3 de desembre, al teatre Capitoli, amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. És la segona vegada que aquesta companyia actua a Godella després de la seua participació en la Setmana de la Joventut el passat mes de setembre. El projecte de Circ Social (Finestra Inclusiva) que desenvolupa aquesta companyia ha sigut guardonat amb el Premi Infància 2014 de la Comunitat Valenciana, que l’ha valorat com «la millor activitat o projecte de participació infantil que un menor o grup de menors haja realitzat o en el qual haja participat, en la seua vida quotidiana o en el seu àmbit escolar, cultural o social, i que haja suposat el foment, la promoció, el desenvolupament o el respecte dels drets de la infància».