Aquesta setmana, la seu local del Partit Popular de Godella, ha estat objecte d’un atac amb grafittis i pintura sobre la seua façana. Els regidors de BLOC-Compromís en l’ajuntament de Godella: Eva Sanchis i Genís Ruiz han fet arribar als representants del Partit Popular, la seua solidaritat davant les agressions patides i li han transmès la seua condemna mes enèrgica davant aquests fets.
Al respecte recordem, que les seus dels partits polítics BLOC, EU i PP de Godella, ja varen ser objecte d’agressions semblants en repetides ocasions entre 2006 i 2010 i la seu del BLOC de Burjassot fa només uns pocs dies.
En l’anterior legislatura i a proposta del regidor del BLOC-Compromís Genís Ruiz, el plenari de l’Ajuntament de Godella ja va manifestar la seua protesta a la Delegació de Govern, davant els atacs patits per diverses associacions culturals i partits progressistes i nacionalistes, per part de grups d’extrema dreta i ultres. Una violència de baixa intensitat i amb escassos danys materials, però constant, sense que fins ara s’hagen produït detencions.
Ara davant la reiteració d’aquests fets, la portaveu del grup municipal de BLOC-Compromís, Eva Sanchis, ha manifestat la seua voluntat de proposar al plenari de l’Ajuntament, una nova condemna pública d’aquestes accions independentment de qui siguen els seus autors materials. També proposarà a la resta de l’equip de govern municipal, una campanya de neteja de totes les pintades xenòfobes, insultants i amenaçadores que embruten els carrers del municipi.

Eva Sanchis i Genís Ruiz
Godella 30 de Març 2012