tríptic-cooperatives

INSCRIPCIONS

La creativitat i la motivació com a motor d’emprenedoria. Amb aquest suggeridor epígraf s’articulen les Jornades de Formació en Cooperatives, un projecte que pretén impulsar la creació de cooperatives de treball associat a través de la formació. Promogudes per l’Ajuntament de Godella, concretament per la Regidoria de Promoció Econòmica i Ocupació, la de Joventut i l’Agència d’Ocupació i de Desenvolupament Local, aquestes Jornades tindran lloc del 10 al 21 de febrer, a Villa Teresita.

Tallers, taules rodones, conferències i activitats que es desenvoluparan al voltant d’una mateixa idea: la formació de cooperatives, des del relat experimental d’algunes de les entitats col·laboradores, com la Federació Valenciana de Cooperatives de Treball Associat (FEVECTA) i el Consorci PACTEM-NORD, Pacte Territorial per a la Creació d’Ocupació. També l’empresa valenciana d’economia social, SERCOVAL, la Universitat de València i la Caixa Popular han volgut unir-se a aquestes Jornades formatives.

El curs, de caràcter gratuït i amb places limitades, està dirigit al públic en general tot i que l’organització fixa uns requisits mínims per a les persones assistents: tenir entre 20 i 40 anys, aproximadament, haver acabat el Batxillerat i, sobretot, estar motivades. El termini d’inscripció s’ha ampliat fins el 30 de gener. La inscripció s’ha de realitzar bé per via telemàtica, a través de l’adreça de correu [email protected], o de forma física, a les oficines de l’Escorxador de Godella, en l’horari habitual de vesprada, de 17.00 h a 20.00 h.