Cinc-centes persones, segons l’Assemblea de Ciutadanes i Ciutadans de Godella, convocant de la manifestació (tres-centes, segons la Policia Nacional), van eixir ahir als carrers de Godella a protestar en contra de la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana que condemna l’Ajuntament de Godella a pagar 11,7 milions d’euros pel parc de la Devesa.

La marxa va discórrer sense cap incident custodiada en tot moment per les forces de seguretat de l’Estat (Policia Local i Policia Nacional). Abillats amb pancartes i xiulets, els manifestants es van traslladar des de la plaça de l’Ermita fins a la plaça de Santa Magdalena Sofia, a les portes del col·legi del Sagrat Cor, i van cridar càntics com: «Això no és justícia, és avarícia», «No volem pagar», «No a un parc, contra el poble» i «Serà legal però és immoral», entre altres.

En finalitzar la marxa, es va llegir un manifest en el qual l’Assemblea va exposar les seues raons per oposar-se a la sentència i va advocar per la força de la pressió social i ciutadana.