Primaries Europees Compromis

21 de març

FireShot Screen Capture #001 - '#PrimàriesCompromís_ Parlament Europeu' - coaliciocompromis_net_primaries_signup

La votació del dia 21 serà de 18 a 21h en Xicaranda.

MÉS COMPROMÍS, MÉS PARTICIPACIÓ

Compromís fem una aposta clara per la participació ciutadana en la tria dels candidats i de les candidates que ens representaran a Europa en el nou parlament que es triarà en les eleccions europees de maig. Qualsevol, a partir dels 16 anys, podrà participar en el procés de primàries per a triar les persones que conformaran la llista electoral per Compromís.

El primer pas que cal fer és la inscripció en el cens per a poder participar en el procés de primàries. Este exercici democràtic de participació és reclamat per una àmplia majoria de la societat i Compromís hi hem apostat. Ara tens l’oportunitat, PARTICIPA!

Inscriu-te al cens electoral per a participar en les primàries de Compromís per a les eleccions al Parlament Europeu:

Sóc militant o simpatitzant

Si ja formes part de Compromís o d’un dels partits que el formen ja estàs inscrit al cens electoral i no cal que faces res més. No obstant, et recomanem que entres a l’Espai Compromís i comproves que totes les teues dades són correctes.

No sóc militant ni simpatitzant

Encara estàs a temps d’adherir-te o fer-te simpatitzant si destiges formar part del nostre projecte o simplement rebre informació. Pel contrari, si únicament vols participar a les primàries, ompli el següent formulari per a inscriure’t (abans del 9 de març):

FORMULARI

Icona Europees