Imatge

Un any més, l’Ajuntament de Godella amb la col·laboració de diverses associacions locals, ha organitzat del 2 al 8 de març una variada programació per a commemorar el Dia Internacional de la Dona. La inauguració, que tindrà lloc el pròxim dilluns 2 de març, a les 19 h, al saló d’actes de Villa Teresita, serà a càrrec d’Eva Sanchis i Bargues, alcaldessa de Godella, i Rosa Barat Broseta, regidora d’Igualtat, i donarà pas a la projecció del documental Els mestres de la República, amb la participació de Javier González Zurita (UGT-PV) i Carmen Agulló, professora de la UV. El mateix dia, a les 20 h, el programa El Vaixell de Ràdio Godella centrarà els seus continguts en un especial de música realitzada per dones. Per la seua banda, el programa BIM Ràdio 2.0 ha programat, per al dijous 5, a les 19 h, un especial sobre el Dia Internacional de la Dona.

Per al dimarts 3, a les 18 h, al casal jove AlMatadero, s’ha convocat un cinema debat sobre el paper dels homes en la igualtat de gènere, dinamitzat per l’agent d’igualtat Raquel Barletta. L’endemà, dimecres 4 de març, a les 17.45 h, a Villa Teresita, serà el torn dels playback de l’associació Calidad de Vida.

Els tallers també tenen el seu espai en la programació: el 3 de març, a les 10 h, a l’aula de Villa Teresita, s’impartirà un taller de risoteràpia a càrrec de la psicòloga Eva Vives; el divendres 6, a les 10.30 h, als jardins de Villa Teresita, una exhibició de tallers d’exercicis terapèutics i gimnàstica de manteniment i, per al dissabte 7, d’11 a 13 h, al Casal Jove AlMatadero, l’associació La Burra Vella ha organitzat un taller teoricopràctic de sòl pelvià femení i consciència corporal impartit per la fisioterapeuta Laura de Castro.

Els actes culturals també són d’allò més variats durant la Setmana: el contacontes feminista El jardín de Sherezade, a càrrec del grup de teatre de l’EPA, dirigit per Josep Vicent Domínguez (dijous 5, a les 19.30 h, al teatre Capitoli); l’actuació del cor femení A cau d’orella (divendres 6, a les 20 h, al Centre Cultural Villa Eugenia) i l’obra teatral Monòlegs de la vagina, a càrrec del grup de teatre de l’Associació d’Antics Alumnes del Sagrat Cor (dissabte 7, a les 22.30 h, al teatre Capitoli).

La Setmana conclourà el diumenge 8 de març, Dia Internacional de la Dona, amb la participació d’entitats i veïnes i veïns de Godella en la manifestació que tindrà lloc a València, amb eixida des de la plaça de Sant Agustí a partir de les 11.30 h.

programaval_dona_Página_1 programaval_dona_Página_2