contraportada info032015

El divendres 17 d’abril a les 19.30 hores als jardins de Villa Eugènia, presentarem la Candidatura a les eleccions municipals 2015. Una candidatura que s’ha consensuat per totes les persones militants i simpatitzants que formem part del col·lectiu de Compromís a Godella.

Intervindran, a banda de la nostra candidata a l’alcaldia i actual alcaldessa, Eva Sanchis Bargues, el nostre Diputat al Congrés dels Diputats, Joan Baldoví  i el nostre Diputat provincialEmili Altur.

Seria un plaer que vinguéreu i poder explicar-vos els projectes que tenim per a Godella i, sobretot, per escoltar les vostres idees, peticions i millores.

Des de Compromís ja fa anys que venim fent els programes i les llistes electorals d’una forma participativa, perquè creguem en la política de baix cap a dalt i, fruit de les converses amb associacions de veïns, de comerciants, culturals, clubs esportius, de converses individuals i de la nostra experiència en la gestió i en l’oposició, estem enllestint el programa electoral.