cartell_canvi_climatic_definitivoFont: www.godella.es

El pròxim 29 de novembre, a les 10.00 hores, la ciutadania de Godella i els seus visitants es reuniran a la plaça de l’Ermita per iniciar les activitats que ha programat l’Associació dels Horts Municipals la Coscollosa per al dia de la Marxa mundial contra el canvi climàtic (taller de pancartes, pintar cares a xiquets i xiquetes…). A les 11.30 h, començarà la marxa cap als horts municipals.

Avaaz i centenars d’organitzacions locals, nacionals i internacionals eixiran al carrer per tot el món aqueix 29 de novembre. La Marxa mundial pel clima es durà a terme la vigília d’una important cimera de líders mundials a París, on es discutirà una resposta mundial unificada per a fer front a la crisi del canvi climàtic.

Se celebraran milers d’esdeveniments en més de 150 països per a enviar el missatge rotund als líders mundials que prenguen mesures urgents i ambicioses quan es reunisquen a París.

«La Marxa mundial pel clima s’està transformant en una mobilització massiva de milions de persones de tot el món que desitgen que els seus líders s’esforcen més per a frenar el descontrol del canvi climàtic», assenyala María Carrasco, membre d’Avaaz i presidenta de la Coscollosa de Godella.

«El veïnat de Godella, València i pobles propers estan unint-se per a fer notar la creixent preocupació a Espanya perquè les negociacions sobre el clima aconseguisquen un acord que impedisca la catàstrofe del canvi climàtic i incentiven la transició mundial cap a una nova economia verda impulsada per energies 100 % netes», conclou Carrasco.