El darrer dijous 25 de gener es va aprovar per unanimitat a la sessió ordinària del ple de gener la moció presentada pel regidor de Trànsit i Seguretat Vial, Fernando Oliveros, per sol·licitar l’execució d’una vorera de connexió entre la urbanització Santa Bàrbara 3ª fase i el casc urbà de Godella.

Oliveros va explicar que amb aquesta proposta s’atén a una queixa veïnal, doncs les persones que resideixen a aquesta zona s’han quedat aïllades i no hi ha manera que puguen accedir sense perill al poble a menys que ho facen en cotxe. «Hem tingut converses amb la direcció de Carreteres de la Diputació de València, però aquesta modificació necessària es troba en un punt mort, i esperem que es puga desbloquejar a través d’aquesta moció. Recordem, a més, que la vorera de connexió no hagués estat necessària en cas que s’haguera executat el projecte del túnel que estava previst inicialment», va comentar el regidor.

La proposta va comptar amb el suport de tots els partits polítics del consistori, que faran arribar la resolució a la Diputació de València per tractar de ficar en marxa les obres.

D’altra banda, també es va aprovar per unanimitat la moció conjunta del grup de govern sobre la millora de l’ocupació pública. Es tracta d’una proposta impulsada des de la FVMP (Federació Valenciana de Municipis i Províncies) per tractar de reduir l’ocupació fixa no indefinida en les administracions locals i traure les places a través de l’ocupació pública.