Les aportacions de Compromís al Projecte de Llei de protecció del consumidors i usuaris enfront de situacions de vulnerabilitat social i econòmica han sigut fonamentals per a plasmar en la futura llei les demandes de les persones majors que han iniciat campanyes per a reclamar un tracte més digne de les entitats financeres cap a aquest col·lectiu.

El nostre senador Carles Mulet ha celebrat que les vuit esmenes referides a aquesta qüestió conformen el gruix de l’esmena transaccional aconseguida que permetrà una major supervisió i coordinació amb el banc d’Espanya i mesures concretes per a afavorir la inclusió de les persones més vulnerables, especialment aquelles de major edat.

“Mesures per a garantir la permanència de caixers automàtics, la dotació de més personal per atendre a les persones amb menors capacitats digitals, l’ús de tecnologies senzilles, comprensibles i inclusives; major seguretat enfront d’estafes online, robatoris i enganys i altres mesures per a garantir un servei inclusiu en el medi rural i entre les persones majors i col·lectius que reclamen una major accesibilitat” ha declarat.