Compromís per Godella hem assistit al I Aplec Horta Nord junt a la resta de col.lectius de la comarca. Després de gaudir d’una passejada per Les Moles, hem visitat el terrer de Paterna -on el nostre company de Paterna Carles Marti ens ha recordat que afusellaren a més de 2.238 persones- i les foses comunes del cementeri on segueixen fent-se tasques per rescatar la memòria històrica. Ja en la seu s’ha lliurat a la Coordinadora per Les Moles . La Mola Nostra el premi “Més Horta”. Un premi ben merescut per la seua tasca reivindicant la protecció d’esta zona front a especuladors atès el seu interès ambiental i de connexió amb el Parc Natural del Túria. @cristina Domingo ha rebut el guardó, tot agraint a Compromís el seu suport, i en especial al col.lectiu de Paterna i els càrrecs a les institucions autonòmiques Natxo Costa, Paula Tuzon i Rosa Pardo.A continuació, la nostra regidora Carme Arnal ha recollit la placa commemorativa d’este primer aplec de l’Horta Nord, al que esperem seguisquen molts més.