Moltes gràcies a totes i a tots per la participació i el recolzament que ens heu donat en les eleccions a Godella i a les Corts Valencianes. No us en penedireu.

Podem dir que som la única força política que hem crescut en regidories a Godella i, gràcies al nostre creixement no hi ha cap partit que tinga la majoria absoluta a Godella, cosa que valorem molt positivament. Anem a treballar amb il·lusió, energia i vitamina compromís per tal de fer realitat el nostre programa electoral i fer de Godella un poble participatiu,i amb una gestió exemplar i transparent.

GODELLA: PP:3138; PSOE:1872; BLOC-COMPROMIS: 864; EUPV: 702; GCCG:323;E2; 58

A més a més el resultat a les Corts ha estat molt bo. El Bloc-Iniciativa-Verds Coalició compromís ha aconseguit 2 Diputats més al parlament i, si bé el partit popular ha aconseguit 1 diputat més, ha baixat en nombre de votants i en percentatge de vots. Hem de felicitar-nos per haver aconseguit un creixement contra totes les enquestes preelectorals. Continuem treballant.

______________________________________________

En la següent gràfica podeu apreciar el creixement de vots del Bloc-Coalició Compromís respecte les passades eleccions locals . En percentatge, el creixement a les eleccions locals és d’un 46,94% i en les eleccions a les Corts és d’un 92,97%, tot un èxit.

2011 Godella: 864  (46,94%)                   Corts: 851 (92,97%)
2007 Godella: 657 (1315 :2)                    Corts: 441 (882:2)
2003 Godella: 587                                          Corts: 408

MOLTES GRÀCIES, DE NOU.