La Conselleria d’Educació està preparant el nou mapa escolar per al curs 2014-2015, que preveu la supressió de més de 150 línies escolars. Tots els cursos hi ha hagut arranjaments en funció de l’augment o disminució de les matrícules i de la distribució de l’alumnat, però no és casualitat, sinò decisió política del Partit Popular que una bona part d’estes reduccions es facen sempre a costa de l’escola pública i de les línies en valencià. Si a més a més, afegim que s’ha pujat la ràtio a 30 alumnes per aula, en infantil i primària, quan molts centres no disposen dels metros mínims per aula, per atendre este augment, comprendrem que l’objectiu real, és reduir el nombre de professors i estalviar diners, encara que siga a costa d’una rebaixa de la qualitat educativa. En el curs 2010/2011 es va retallar l’ensenyament secundari i la FP, en 2013 la primària i ara per al 2014/15 retallen l’educació infantil.

A proposta del grup municipal de Blos-Compromís, el plenari de l’ajuntament de Godella va aprovar el passat 27-03-2014 una moció que denuncia esta situació i demana que l’arranjament escolar per al curs vinent, es consensue amb els sindicats docents i amb les AMPES dels col.legis afectats. Vmaris5otaren a favor Compromís, EUPV i PSOE i en contra els 8 regidors del PP de Godella.