El Grup de Danses El Poblet ja ha donat a conéixer el nom de qui enguany rebrà el Guardó El Poblet. En aquesta ocasió serà l’Associació Domus Pacis-Casal de la Pau, un col·lectiu, fundat per gent de Godella, que treballa amb persones que ixen de la presó i tenen problemes per reinsertar-se en la societat. D’aquesta manera, el guardó es lliurarà en un acte que se celebrarà dissabte, 21 de maig, a les 19.30 hores, al Teatre Capitoli de Godella. L’entrada serà lliure i segons les persones organitzadores, «es podrà gaudir d’un xicotet homenatge als guardonats adobat amb un tast del treball del Grup de Danses, amb cant i balls».

2012 va ser l’any en què s’instaurà el Guardó El Poblet i tingué com a guardonat el Taller d’Història Local de Godella. El 2013 fou per a l’erudit godellenc Vicent Alonso i Catalina, i el 2014 el reconeixement recaigué sobre Godayla Teatro. L’últim guardonat, el de 2015, va ser el pintor i músic Vicent Castillo Bargues.