Durant les darreres setmanes, les diferents regidories de l’Ajuntament de Godella han signat la renovació dels seus convenis amb les associacions del poble per tal que desenvolupen els seus programes, ja siga a l’àmbit cultural, educatiu, d’oci, etc.

Més de 40 col·lectius constituïts legalment com a associacions al registre municipal reben subvencions de l’Ajuntament de Godella per dur a terme les seues activitats. Agrupacions musicals, AMPAs de col·legis, companyies de dansa i teatre, associacions de dones, de comerciants o culturals, etc., molts són els grups que tenen el suport del consistori any rere any.

A més, des del 9 de juny fins el 20 de juliol es va obrir termini per tal que les noves associacions sol·liciten rebre també aquestes ajudes, tot i tenint en compte aspectes com la promoció de la participació en fòrums oberts, en activitats com el dia sense cotxe, la setmana de la mobilitat, el dia de la pau, del medi ambient, de la dona i de la Constitució, entre uns altres, així com totes aquelles accions que emprenguen els col·lectius per promocionar els pressupostos participatius i la seua implicació en fires, campanyes de col·laboració, etc.

Com ja han manifestat en nombroses ocasions els responsables de cada àrea, l’Ajuntament de Godella col·labora de bon gust amb tots aquells col·lectius que ajuden a millorar la vida del poble, ja que sense la seua activitat i la seua implicació, el consistori no podria oferir per sí mateix molts dels serveis que ofereix.

Pots consultar el llistat complet d’associacions que tenen conveni amb l’Ajuntament al document adjunt.