Abans de l’inici de la sessió, es va guardar un respectuós minut de silenci en memòria d’Eugeni Català, el primer alcalde de la democràcia de l’Ajuntament de Godella que va faltar recentment.

El ple de maig de l’Ajuntament de Godella rebuja les al.legacions elaborades pel grup de govern a la darrera versió del Projecte de l’Assarb aprovada per la Generalitat Valenciana .
Esta versió ha reportat importants millores com la reducció de l’afecció a ’horta, la incorporació de sistemes de drenatge sostenible (SDUS) i l’acondicionament de Les Pedreres com a estany de laminació d’avingudes d’alt valor ecològic.

Amb la Moció,l’Ajuntament de Godella, sol.licitava de la Generalitat Valenciana que la intervenció funcional i paisatgística abastira la totalitat de Les Pedreres i que el Projecte definitiu incloguera l’expropiació dels terrenys.
Els vota en contra de PP, Ciudadanos, no adscrits i Unides Podem impedeix que es demane esta millora del projecte i que en la solució a les Pedreres estiga implicada la Generalitat.
El ple també va estar marcat pels entrebancs que des d’alguns partits polítics i des del personal tècnic es posen a la Cooperativa de Vivendes resistir per a fer un cohabitatge de persones majors a Godella. Des de Compromís continuarem treballant per fer possible este projecte tan necessari per a la nostra societat.
I malauradament les critiques a la gestió dels serveis socials per part de persones d’esquerres que tenem una visió retrogada i de beneficiència dels seveis socials es va manifestar al ple. Des de Compromís treballarem per a que les persones tinguen un projecte de vida i s’impliquen en fer-lo realitat de la ma de l’administració.

Imatge: Ajuntament de Godella